Fashion Blog от най-големият български моден бутик Ivet.BG

Пореден ден вкъщи. Чудиш се кога е най-подходящото време за започване на спорт? Отговорът е днес! Никога не е късно да се вземеш в ръце и да влезеш във форма, дори и у дома.

Нямаш нужда от фитнес, защото упражненията, които сме ти подготвили са идеални за домашни условия. Сега имаш достатъчно време да се подготвиш за предстоящите топли месеци. Дори 20-30 минути на ден са достатъчни, за да се сдобиеш с поддържана и здравословна форма, стига да бъдеш последователна и търпелива.

Бонус съвет: Знаем, че повечето хора в момента работят предимно от вкъщи и прекарват доста време по пижама, но за да ти бъде удобно, докато тренираш, облечи спортен екип, за да имаш максимална свобода на движенията.

Не пропускай загрявката. Тя има за цел да подготви тялото за физическа дейност, за да бъде тренировката пълноценна и да те предпази от последвали контузии. Мускулите ще се възстановят след това много по-бързо.

Направи кратка загрявка като скачаш на въже или бягаш на място, за да затоплиш цялото тяло. Необходими са ти не повече от 5-10 минути за тази цел.

Лицеви опори

Универсално упражнение, добре познато на всички, което наистина има чудесни ползи върху цялото тяло – ръце, гърди, корем, крака. Тук използваш собствената тежест, докато стягаш и оформяш тялото. Доста жени го пренебрегват, тъй като смятат, че то е подходящо само за мъже, но не е така. Важното е да се научиш да го изпълняваш правилно и ще видиш, че резултатите ще бъдат наистина забележителни. Има различни варианти, ти избери кой е най-подходящ за теб – лицеви опори на стена, на стол, на колене или на длани и пръсти.

Спортен дамски комплект от две части

Планк

Едно от най-ефикасните упражнения, тъй като включва всички основни мускулни групи. В началото със сигурност ще ти бъде трудно да се задържиш по-дълго време, затова започни с 20-30 секунди, а след това постепенно увеличавай натоварването. Идеята е да достигнеш от 2 до 4 минути за наистина добри резултати. Освен за коремните мускули, упражнението е страхотно и за ръцете, краката и гърба. Планкът забързва метаболизма, топи повече калории от другите упражнения и подобрява гъвкавостта на тялото.

Спортен дамски комплект от две части

Напади

Много хора пренебрегват това упражнение, но то дава наистина добри резултати, ако се изпълнява правилно. Редувай ляв с десен крак. Ако си начинаеща, използвай собственото си тегло. А ако си от напредналите, препоръчваме да включиш тежести в двете ръце за по-добри резултати. Наравно с клековете, това упражнение е едно от най-добрите за долна част. Също така подобрява и координацията на тялото.

Спортен дамски комплект от две части

Клекове

Доста практикувано упражнения сред дамите,  особено ако искаш да направиш хубаво и оформено дупе и да стегнеш краката. Както знаем бедрата и седалището са двете зони, в които се натрупват най-много мазнини. Целта не е да отслабнеш, а да укрепнеш долната част на тялото. За по-добър резултат можеш да включиш и гирички. Препоръчваме ти да го изпълняваш на серии  – 4 серии по 15 повторения.

Спортен дамски комплект от две части

Гирички

Упражненията с гирички са чудесен начин да стегнеш ръцете, гърдите и гърба за предстоящите топли дни. Това ще ти помогне да се чувстваш по-уверена, особено през летния сезон, когато облечеш топ или рокля. Използвай гирички по 1-2 кг. за добре оформени и изваяни ръце. Започни с 2 серии по 10 повторения като не забравяш да включиш упражнения  не само за бицепс, но и за трицепс.

Спортен дамски комплект от две части

Нека преборим стреса заедно! Бъди активна от вкъщи! Ние оставаме с теб!

Моделът Филиз Мехмед е облечена със спортен комплект NOVERA от ivet.bg

You may also like

Leave a Comment

Блогът използва бисквитки. ОК Повече информация за Бисквитки