Ivet.BG Блог

Блог за мода, красота и стил

7 трика за бързо отслабване

Излишните калории обикновено се натрупват във формата на мазнини по цялото тяло – по-специално на бедрата, ханша и корема. За да се отървете бързо от излишните мазнини си заслужава да се възползвате от 7  проверени метода, които Ivet.BG сме подбрали специално за Вас. Те ще Ви помогнат бързо да изваете мечтаната фигура.

Купете си въже
Подскоците извършвани по време на тренировка внезапно ускоряват нашия метаболизъм. Важното е, че можем да тренираме  по този начин по всяко време и на всяко място. При скачането невероятно важна е техниката. Подскоците трябва да са ниски – на височина около три сантиметра – и на пръсти. Също така важна е стойката. Тялото трябва да бъде изправено, а коремът прибран. Трябва също така  плещите да са изпънати назад, лактите да са близо до тялото, а ръцете да са леко отдалечени от тялото. За правилно скачане трябва да се движат само и единствено ръцете, по-специално китките, без да се движат плещите.

Сменете всички напитки с вода
Алкохолът също се изключва. Редовната хидратация на организма прекрасно се отразява на организма и кондицията, а това ще доведе до по-бързата загуба на килограми. Течните калории са най-големите предатели в диетата, тъй като не актуализират усещането за ситост. Водата (без никакви добавки, разбира се) е най-некалоричната напитка. Ако обаче задължително трябва да изпием нещо – трябва да изберете зеленчуков сок (той е здравословен и ниско калоричен) или билков чай.

Посветете 2 минути на тренировка
Когато се събуждате, когато се връщате от работа, на разходка с кучето – намерете две минути за бързо активиране на метаболизма. Най-лесно правите това … подскачайки! Става въпрос за това как бързо да ускорите пулса.

Ограничете количеството на калориите, които консумирате
Не е необходимо да променяте количеството на храната. Достатъчно е половината от нея да замените с плодове и зеленчуци. Пролетта е прекрасно време да приготвите различни салати. Зеленчуците имат малко калории и допълнително съдържат фибри, т. е. полезни са за хора, които мечтаят за елегантна фигура, защото позволяват значително да намалите дневната порция калории.

Бройте крачките
Инвестирайте в машина, измерваща крачките. Можете да увеличите разстоянието, което изминавате на ден – отивайте на покупки пеша; слизайте на предишната спирка за работа; вместо да се движите с асансьор, изкачвайте стълбите пеша; когато трябва да уредите нещо в офиса – идете пеша, вместо да звъните по телефона или да пишете мейл; разходете се заедно с приятелка, вместо да отидете на кафе. Става въпрос кака най-често да бъдете в движение

Избирайте интервали
Изберете тренировка с интервали, вместо аеробика. Ако тренирате съвестно и извършвате упражненията правилно, за 20 минути ще изгорите значително повече мазнини, отколкото по време на тренировка по аеробика. Фактът, че тренировката е по-кратка, не означава, че е по-некачествена.

През уикендите не лежете по гръб
През седмицата нямате време за дълга разходка, за колоездене, да бягате на плажа или да плувате в басеина. Но това не означава, че трябва да стоите със скръстени ръце. Планирайте свободното си време така, че да го прекарвате активно. Интензивното изгаряне на калории по време на тренировка с интервали не е достатъчно, ако занемарите общото развитие на организма.

Leave A Comment