Fashion Blog от най-големият български моден бутик Ivet.BG

Напитките в диетите

by admin

С какво да излъжете жаждата? Коя вода е най-здравословна, колко захар има в соковете, кое кафе има най-много калории? Отговорите на тези въпроси ще откриете в нашия наръчник за най-добри напитки.
Знаете ли, че дори 20% от приетите от Вас калории може да произхождат от напитките и могат бързо да доведат до наднормено тегло. Най-лошите врагове на слабата фигура са подсладените газирани напитки, пълномасленото мляко, напитките за спортисти и подсладените или обогатени със сиропи кафе и чай.Такива сладки сокове, изпити в по-големи количества не са полезни нито на здравето, нито на красотата. И така какво трябва да направите, за да си набавяте съответното количество течности и да не напълнеете. При възможност, четете залепените на бутилките етикети. Онлайн магазин Ivet.BG Ви подсказва коя информация от тях е съществена Препоръчваме Ви също така тествани от нашия еkсперт наистина здравословни и вкусни напитки.

Вода
Определено най-здравословна. Доказано е, че ако изпиете чаша вода преди храната, ще консумирате порция   със средно 73 ккал!
Проверете на етикета
Потърсете информация дали водата е ниско-, средно- или високо минерализирана. Тези първите две можете да пиете без ограничения както негазирана, така и газирана (газираната се препоръчва само на тези, които имат стомашни проблеми).

Сокове и нектари
Към много сокове, нектари или напитки се добавя захар. Нейната концентрация в опаковка от 330 или 500 милилитрова е голяма. Обикновените сокове имат също така по-малко фибри от плодовете, от които са направени. Средното колочество в портокала са 110 ккл и 28 г въглеводороди, от което на захарта се падат 18 г и 4,5 г фибри и 120мг витамин C (200% дневна доза). Напитката от екстракт от портокал е 188 ккал, 2,4 г фибри и 9 мг витамин C.
Когато избирате сок, трябва да се ръководите от количеството калории, ниското съдържание на захар и голямото съдържание на фибри. Избягвайте нектарите, избирайте чистите сокове.

Млечни напитки
Млякото е основният извор на калций и витамин D. Ако не обичате краве мляко, можете да пиете соево. И двете са извор на белтък и минерали. Както показват изследванията, три порции нискомаслени млечни напитки помагат да се намали масата на тялото с 10%.
Проверете на етикета: в млечните напитки е важно съдържанието на маслеността и добавената захар. Най-добри са продуктите, които имат 1%, 1,5%, а дори 0,5% масленост (последните са практически безмаслени). Внимавайте с големите опаковки кисело мляко за пиене, подадените на тях хранителни стойности често се отнасят само за половината порция.

Чай и кафе
Изпитите без добавки (например: сок, захар, сироп) създават извор на антиоксиданти, полифеноли и други полезни субстанции. Важно е също така да не прекалявате с кофеина. Безопасното количество е 300 мг. Средното количество на кофеина в чаша кафе е 85-120 мг, на инстантно кафе – 60 мг, на чая -30 мг. Проверете на етикета: ако е отбелязано, че кафето съдържа захар и сметана (торбичка от типа 3 в 1), имайте предвид, че в него има мастни киселини, глюкозен сироп, който светкавично повишава нивото на захарта и на многото консерванти. Това е лош избор. Не е най-щастливият избор са също така и популярния, особено през лятото плодов чай от типа на инстант, който може да съдържат изкуствени оцветители и много захар.

You may also like

Leave a Comment

Блогът използва бисквитки. ОК Повече информация за Бисквитки